Проєкт DRIVE
1. Презентація проєкту
2. Навчання 19.01
3. Перший тренінг вчителів Мшанецької ЗОШ
4. Майстер-клас_2, 02.02
5. Майстер-клас_3, 16.02
6. Тренінг для працівників соціальної сфери
7. Тренінг для старост -
8. Майстер-клас_4, 02.03
9. Тренінг для жителів громади
10. Індивідуальні консультації
11. Тренінг у Теребовлянській гімназії
12. Тренінг для університету третього віку
14. Тренінг для центру зайнятості
15. Підчинг
16. Тренінг для Довгенської школи
17. Тренінг для Острівецької школи
18. Результати
Мета проєкту: організувати безоплатні тренінги з цифрової грамотності та створити освітню систему, яка б мотивувала та формувала цифрові навички учасників освітнього процесу. Охоплення: педагогічний колектив Гощанської громади (405 педагогів) та інші учасники навчально-виховного процесу (учні, батьки), мешканці Гощанської громади.
На що спрямований грантовий бюджет:
1. Підвищення обізнаності серед громади та органів влади про цифрову вразливість
2. Презентації, консультації, лекції, заняття з учасниками проєкту
3. Розробка індивідуальних траєкторій розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників закладів освіти
4. Завантаження всієї необхідної інформації в одному місці
5. Літній курс базового рівня цифрової грамотності «Школа цифрового розвитку педагогічних працівників»
6. Розробка Концепції цифрового розвитку освіти Гощанської громади
7. Одноденний цифровий пікнік для учасників проекту з майстер-класами, лекціями, вправами, кінопоказом та іншими елементами психоемоційної підтримки вчителів.
2. «Інформаційна кампанія із серії коротких відео про безпеку в Інтернеті для молоді: Кібербезпека. Кібербулінг. Захисти себе» від Євгенія Трикози.
Мета: боротьба з дезінформацією задля допомоги молодим людям розпізнати ознаки фейкових новин та шахрайства в Інтернеті. Інформація буде подана в цікавому для молоді форматі: відео, завдяки якій вони дізнаються як виявляти та уникати небезпечні ситуацій в Інтернеті. Охоплення: таргетована реклама - понад 100 000 людей, популярні сторінки та спільноти в соціальних мережах, месенджери Telegram\Viber - понад 50 000 людей.
На що спрямований грантовий бюджет:
1. Виявлення найпоширеніших видів інтернет-шахрайства, загроз і ризиків, які стосуються молодих людей
2. Розробка сценарію з продюсерською компанією для відео
3. Виробництво відео
4. Маркетингова кампанія
5. Оцінка: ефективність кампанії шляхом відстеження ключових показників, таких як кількість переглядів, рівень залучення та зміни в поведінці чи ставленні до безпеки в Інтернеті серед цільової аудиторії.
Кращі цифрові амбасадори:
Ольга Коток – 152 людини
Ірина Мацюк - 136 людини
Володимир Місяйло – 103 людини
Корнієнко Тетяна – 84 людини
Коментарі
Дописати коментар